Google+


Autor Wątek: Lolicie Randomy  (Przeczytany 104161 razy)

Offline marti

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 8
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1605 dnia: Czerwiec 08, 2017, 06:36:05 »
 bylo sie na ILD, tylko czasu nie mialam dodac zdjec. caly koord bez butow zamkna mi sie w jakis 3000 yenow, wygralam nieoficialny kontest na laloia cheepo i jestem z siebie dumna

bluzka i buty Emily Temple, sukienka IW, reszta offbrandy. naszyjnik Jane Marple. wiem, ze praktycznie caly zcas nosze to samo



Offline Kaha

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 516
  • Reputacja: 35
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1606 dnia: Czerwiec 09, 2017, 12:51:11 »
Mesiu, bardzo dobrze Ci w jasnych kolorach!

Marti, bardzo piękny coord. Lekko, codziennie i dziewczęco. I cena MISZCZ!

Offline KawaiiNarwhal

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1607 dnia: Czerwiec 10, 2017, 01:39:06 »
Od jakiegoś czasu jestem na forum i zdjęcia waszych coordów bardzo mnie inspirują. .//u//.
Odebrałam dziś nowe peruki więc postanowiłam wrzucić zdjęcie mojego.
Jakość zdjęcia nie powala niestety. :-[

Offline ~Eriko~

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Reputacja: 15
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1608 dnia: Czerwiec 10, 2017, 10:55:14 »
marti coord zaiste śliczny, wart wygrania konkursu :D Gratuluję skomponowania go za tak małe pieniądze!

KawaiiNarwhal Fajnie, że zdecydowałąś sie nam pokazać :D Brązy to moja bajka, więc coord jaknajbardziej poważam <3 Widzę, że mamy już prawdziwą armię My Coffee Time! Czyżby to była trebka- piernikowy ludzik?

Offline marti

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 8
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1609 dnia: Czerwiec 10, 2017, 15:16:29 »
dzieki dziewczyny. mam wrazenie, ze wreszcie udalo mi sie moj codzienny styl przetlumaczyc na lolite i teraz juz ubieranie sie nie jest takim wyzwaniem jak na poczatku

KawaiiNarwhal- witam z pierwszym coordem. bardzo mi sie podoba, ze podciagnelas rekawy w bluzce, bo od razu caly zestaw ma lepsze proporcje. jestes jedna z nielicznych lolit, ktorym w moim odczuciu okulary pasuja do calosci, tak wiec szacun

Offline KawaiiNarwhal

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1610 dnia: Czerwiec 10, 2017, 17:46:09 »
Eriko - Dziękuje bardzo. Jestem dość nieśmiała i musiałam sie zebrać w sobie żeby coś wrzucić. Uwielbiam tą serię, przez nią poszłam bardziej w sweet zostawiając gothic. :3 Tak,  torebka to piernikowy ludzik odkupiony od Kahy. :)

Marti - Dzięki za miłe słowa. Tak już sie nauczyłam że przy mojej budowie ciała i sylwetce rękawy trzy-czwarte wyglądają najlepiej wiec już w sumie odruchowo je podwijam. Co do okularów też bardo dziękuję i sie ciesze. Moja znajoma zawsze mówi ze bez okularów wyglądam jakbym nie miała twarzy wiec ma to sens. ;)

Offline Hanadai

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 334
  • Reputacja: 5
  • Łajgłożenius polonicus
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1611 dnia: Czerwiec 18, 2017, 23:43:51 »
Ode mnie prościutki coord ze spaceru. Miałam złote elementy z gwiazdami i kosmosem z tyłu beretu. Brak zdjęć dodatków ;U; Na szyi naszyjnik nietoperz, złoto-czarna broszka nietoperz + pierścionek do kompletu, na butach nietoperze skrzydełka.

Ogólnie to usłyszałam, że wyglądam jak świrnięta artystka xD
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2017, 23:58:35 wysłana przez Hanadai »

Offline Methice

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1115
  • Reputacja: 28
    • Dollish
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1612 dnia: Czerwiec 19, 2017, 12:18:17 »
Keczup, Kaha- no dziękuję. Motywują takie miłe słowa do pracy i eksperymentowania z ubrankami :D Zwłaszcza, że szykuję dwie szałowe stylóweczki na sierpień, bardzo, bardzo dalekie od mroków :P 

marti- pięknie wyglądasz, bardzo fajne zestawienie, a sama sukienka bardzo piękna i pasuje Ci.

KawaiiNarwhal- pozdrawiam kolejną kawową panią. Bardzo ładnie, choć czarne butki nieco mnie mierzwią :) Ale coord uroczy. Pokazuj się jak najczęściej.

Hanadai- chyba Twój najlepszy coord. Wyglądasz prześlicznie. Ładnie zbalansowana czerń i złoto *_*

artysta*dolfiarz*osoba bawiąca się modą*po prostu Meśka

Offline KawaiiNarwhal

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
Odp: Lolicie Randomy
« Odpowiedź #1613 dnia: Czerwiec 19, 2017, 13:44:37 »
Hanadai - Wyglądasz prześlicznie~ Złoto dodaje ciepła czarnej stylizacji. Chciałabym widzieć więcej takich "Świrniętych artystek". ;)

Methice - Butki są akurat w ciemnym brązie, na zdjęciu przez padanie światła wyglądają ciemniej niż w rzeczywistości. Dzięki za miłe słowa, postaram się czasem coś wrzucić. :)